31 december 2012

Tröttmössa

Kan inte förstå att halva julledigheten redan har passerat!!! Har verkligen tagit igen all missad sömn för hela December men ändå är jag såååå trött…fattar inte…men men får väl fortsätta vila veckan som kommer eftersom jag är ledig hela nästa vecka med Ler

 

Imorgon är det sista dagen på 2012 och jag tycker det känns som igår vi firade in 2012…vart tar tiden vägen?? Men jag ser fram emot ett kanonår och hoppas att det blir minst lika bra som detta år!!! Och det kan väl aldrig gå fel när jag och mannen börjar med en mysig minisemester i London i februari!!! Längtar!!! Sedan ska jag äntligen bli klar med målandet av vardagsrummet nere (arbetar mig fram vägg för vägg ni ser nedan före o efter på vardera sida av fönstret) så jag får gå loss på köksväggarna Ler

01-02 December 2012 040

01-02 December 2012 042

10-13 December 2012 002

Tänkte visa er några fler fina julklappar som jag fått…Jag måste ha varit vääääldigt snäll i år jag Blinkar

28 December 2012 01328 December 2012 016

28 December 2012 01728 December 2012 019

Av syster 2 fina plåtaskar den ena innehöll världens finaste mobilskal med bild på mina barn och i den andra låg det hårfärg, ansiktsmask o godis…så jag har idag fått håret färgat o ansiktmasken lagd av lillasyster

28 December 2012 02328 December 2012 022

Skönhetsartiklar

28 December 2012 01428 December 2012 024

Glöggte, benvärmare o finstickad halsduk

28 December 2012 02528 December 2012 026

Tokmysig pläd och Uggla för viktiga saker el vykort

28 December 2012 030

28 December 2012 032

28 December 2012 033

28 December 2012 03428 December 2012 035

Kuddfodral, adventsfat, och 2 berlock med bilder av barnen o 2 pärlor med deras namn

Kram på er

6 kommentarer:

  1. Vilka fina grejer du fått!!!
    Ser dessvärre att berlockerna ändrat sig en hel del sedan jag skickade dem härifrån, inte bra! Antagligen har limmet löst upp fotona:-(
    Nåväl det var mina första, får kolla vad som gick fel. Jag lovar att fixa nya till dig nästa gång vi ses! KRAM Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tomten tyckte att jag hade varit snäll med tanke på alla fina paket :) Det var superfina berlocker!!! Har du gjort dom med bilderna själv??? Vilken rolig ide!!!!
      Massa kramar vännen!!! Hoppas era paket kommer fram snart!!! fast det ena lär komma före det andra....skulle jag tro...Kraaam

      Radera
  2. Är man snäll får man många julklappar :) halloooooooo vart är alla andra som jag ska ha hihihihi måste vara snällare detta år ;)
    Tokfina saker :) de ser jag framemot att se live.
    Kraaaaaaaaaaaamar Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi fick du så lite paket gumman....du som varit så snäll :) Klart du ska se dom live snaaaart!!! Kram

      Radera
  3. Jag håller med tomten! Du är inte bara snäll, du är hur go som helst! Sååå glad att du finns i mitt liv! Men ärligt, ser du alls dina barn i berlockerna??? Lite blekta i blåton ville jag att det skulle vara, men absolut utan bubblor, och inte helblekta? Kanske du kan skicka en närbild längre fram, så att jag vet? Gott nytt år i förskott till er allihop!!! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Milians bild ser bra ut...celines bild har flutit ut en del...jag inboxar dig en bild när vi kommit hem :) Är så glad jag med att vi är i samma familj <3 Kram kram

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)