29 december 2012

Julklappar till mig själv :)

Visst är det roligt när man unnar sig själv lite fint till Jul Blinkar hihi och Jodå jag fick många fina julklappar av mannen o barnen men trots det unnade jag mig själv några saker jag velat ha en tid…får se om jag hittar något annat idag som jag slår till på när vi ska bege oss en sväng till den “stora staden” Sollefteå Ler

Av mannen och barnen fick jag detta i Jul
28 December 2012 009
28 December 2012 028
28 December 2012 036
Den översta boken av mannen, den undre av mamma o pappa…
Är du nyfiken på vad som låg i lådan från Lina Gardelid…tryck på bilden Blinkar
Dessa har jag köpt till mig själv…en ny tokfin bling bling mus och äntligen hittade jag en plåtbrödlåda på lilla Ica här där mamma o pappa bor, för hemma i Sundsvall va dom snabbt slutsålda…men nu knep jag sista x:et Skrattar Ligger även 2 egna fynd i brödlådan men dom visar jag en annan dag när jag visar er resten av mina fina julklappar…
28 December 2012 01028 December 2012 011

Kram på er för nu ska jag iväg på midvinterkonsert och lyssna på Brolle & Roger Pontare Underbart!!!
image.aspx (2)
PS/ Det blev förresten några småfynd i Sollefteå idag…visar er dom imorgon…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)