22 mars 2013

Mormorsrutor

Japp nu har jag påbörjat min egna lilla lärlingsutbildning i virkning här hemma Blinkar hihi tack och lov för Youtube säger jag då för där har jag hittat 2 väldigt enkla filmer som en tjej spelat in där hon visar hur hon virkar mormorsrutor så nu tränar jag på att få flyt på detta!!!
Är du också sugen att lära dig kika in på filmerna…jag har köpt garn för stickning för jag vill ha tjockare/kraftigare rutor…första rutan blev lite sned o så men jag är så nöjd att jag klarat det…får se om jag vågar lägga ut en bild på den i helgen Ler med tungan ute

Kram på er o ha en skön helg!!!
Imorgon ska jag iväg o fynda på loppis Ler

1 kommentar:

  1. Elinochalva23 mars, 2013

    Hej! Jag såg din kommentar precis på bloggen! Jag har inte fått nåt mail med beställning, jättekonstigt och jag kollade skräpposten också. Men prova maila mig igen :) hälsningar Elin

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)