06 mars 2013

Varde Ljus och det vart ljus :)

Håller på att fixa o trixa med min nya lilla syhörna som jag har i en vrå ovanför trappan uppe i vardagsrummet…har fått plats där efter att det största terrariet har flyttat, så himla skönt att slippa ha alla sytillbehör i köket eller vardagsrummet nere…nu har jag symaskin, tyger, strykbärda m,m i min lilla vrå och jag lovar det är verkligen en LITEN vrå men lika glad för det är jag Ler Problemet just nu är belysningen där…har alldeles för dålig belysning ovanför där jag syr så jag har varit på jakt efter den perfekta lampan och igår kom den med posten…och jag är såååå himla nöjd!!! Lampan var ännu finare i verkligheten än på bilden och då tyckte jag att den va fin redan på bild Ler Jag passade på när jag hade en 40% rabattkod på Jotex för den är lite dyr men det är en markslöjdslampa…ni får se bilden från Jotex här och jag lovar att fota den så fort jag fått till med elen…just nu provhänger den där och är så snygg så…
Lampa Jysk
Denna lampa har jag iallafall köpt Tokfin men jag är glad att jag hade rabattkod för 999:- tyckte jag va lite dyrt annars…
Nu fattas det lite vägghyllor, ett riktigt skrivbord för just nu använder jag en bänk/skänk som skrivbord…sen ska nog strykbrädan få sig ett nytt överdrag nu när jag håller på…tänker nog sy ett snyggt överdrag till symaskinen med för det vita plastiga som följde med maskinen är ju för trist…
Ja ni hör jag har miljoner projekt men det tycker jag om…sån är jag som vill ha en massa pysselprojekt på gång då mår jag bra Ler
Ni skulle sett mig igår när jag röjde en massa på övervåningen..haha…vilka ryck man får ibland…närmare 23.30 pustade jag ut en stund innan sängen ropade men man får ju passa på när energin finns!!!

Nu ska jag faktiskt gå upp och sy lite och mannen skulle köpa med sig lampsladd, tryckknapp/strömbrytare o kontakt så ikväll ska jag fixa klart lampan Ler
Avslutar med en Vill Ha bild!!! Visst är väl denna gardinstång/upphängning tokfin!! Tänk er en på varje sida om fönstret…eller varför inte sänghimmel?? Så fin!! Vill ha!!!
644395_151367681688483_238436699_n
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)