03 maj 2013

Gästbloggar

Jag har blivit medlem inne hos Vitt, lantligt och romantiskt och där har jag gjort första inlägget som ni hittar här
Riktiga Logon liten

Är äntligen äntligen klar med vardagsrummet Ler helt underbart!!! Den sista väggen är färdigmålad jag har dock inte hängt tillbaka förstoringarna som hängde där tidigare...funderar på om dom ska få hänga någon annanstans...  Lovar att visa bilder någon annan dag Blinkar 
Sedan så har jag hittat 4 nya krukor, 2 i härligt turkosfärg med blommor till vardagsrummet…känns som mera vår när man har lite nya blommor i fönstret…fräscht!! Nu fattas bara lite nya blommor ut till blomlådorna när äntligen våren är här!! (köpte samma modell på krukorna i pastellrosa också men måste hitta någon sorts blomma som jag vill ha i dom)
22-29 April 2013 045
22-29 April 2013 046
22-29 April 2013 047
Nu blir det film med mannen…om jag orkar hålla mig vaken Ler med tungan ute
Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)