10 maj 2013

Ny telefon

Min förra telefon ville inte längre vara med utan han blev helt enkelt utbytt mot en Iphone5 och jag klagar då inte…jo förresten att jag inte kan använda mitt gamla skal är jättetrist Ledsen fick ett superfint av min syster i julklapp med en svartvit bild på barnen…så ett nytt sånt måste jag fixa…men i och med den nya telefonen så blev det tömning av bilder på min gamla…och vad hittar vi där?? Jo jag tänkte bjuda på “mig i ett nötskal” förutom en massa bilder på barnen så hittar man detta i min mobil Blinkar 
Kakel jag bara vill ha som jag hittade på ikea, tapet som jag ville ha och numera har, en blöjtårta en kär vän fick till sina tvillingtjejer, körsbärsträd i blom i Gbg förra våren, söta cupcakes i Gbg, utsikt nedanför mitt jobb, stranden som ligger gångavstånd från barnens farmor, vy när jag promenixar här hemma kring, spegel och provdocka som jag vill ha, Ett ledogybbe som man hittar på Ullared som föreställer Ullared i minsta detalj, ugglepyssel i tidning, dotterns toksöta löv-räv, alla hjärtans dags pyssel på jobbet, isfigurer vi fryst på jobbet och hängt upp, vår flygtur till London, en suddig Sean Banan som barnen fick träffa, min första mormorsruta, en uggla på G, sonens nya taklampa och årets påskägg Ler japp hängde ni med i svängarna Blinkar
IMG_0008IMG_0086
IMG_0087IMG_0132
IMG_0133
IMG_0117
IMG_0140
IMG_0147
IMG_0192IMG_0153
IMG_0167
IMG_0191IMG_0196
IMG_0206IMG_0208
IMG_0217
IMG_0233IMG_0234
IMG_0236
IMG_0242
IMG_0247IMG_0246
IMG_0248
IMG_0250IMG_0262
Ni ser…jag lever i min lilla inredning och pysselbubbla för jämnan…hihi…men sån är jag!! Och nu med den nya mobilen som har så mycket bättre kamera kommer det bli ännu fler bilder på diverse saker i vår/sommar Ler Men jag måste visa er två bilder till…brukar inte visa mina barn på bild men denna måste jag visa två som jag hade i telefonen…dottern ska på maskeraddisco så jag fick rycka in som sminkös Ler med tungan ute är hon inte söt så säg och detsamma gäller min söta påskhare som skulle på påskdisco på förskolan
IMG_0239IMG_0253
Nu ropar kudden…God Natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)