18 mars 2014

Åhléns vårnyheter

I helgen som var besökte vi Östersund, mannen skulle på möte så då blev hela familjen bjuden på resa och hotell!! Trevligt Ler
På lördagen när vi kom dit blåste det isvindar…fyyyy…gick knappt att vara ute på gatorna så vi gick och käkade gott, länge satt vi och bara myste…sedan gick vi och kikade i butiker när vädret va så trist…shoppade toksöta äggkoppar på Indiska för ett presentkort jag hade fått av mannen sedan tidigare…ska fota dom när tid finnes Blinkar men denna bild fanns på Indiskas egna sida…
1000003179511

Sedan blev det en tur såklart till en leksaksaffär för då “brann” det i barnens pengar som deras mormor o morfar skickat till dom för resan Blinkar så dom fick shoppa loss lite…sen en liten tur på Åhlens och oj oj oj vilka fiiiina vårnyheter dom fått in!!!!
Dom hade börjat med en serie som hette mix and match för sängkläder…åååååå…heeeelt underbara tyger och mönster som väckte vårkänslor och vill ha känslor Blinkar du kan alltså blanda påslakan och örngott efter färg och mönster som du vill i denna serie…förälskade mig i flera av tygerna…och det enda påslakanet skulle bli så snyggt som överdrag på kökssoffan…men dom va lite dyra tyvärr…1 påslakan 199:- och 1 örngott 49:- blir ju lite pengar om man ska köpa till en dubbelsäng men dom är riktigt snygga!!! Hittade en jättesöt väggförvaring till hallen som jag iallafall köpte…tyvärr fanns den inte med på hemsidan så jag ska fota den någon dag med…

Men här bjuder jag på en massa fina vårnyheter från Åhlens hemsida….. Ler
påsk121
22
2324
2526

Nu ska jag hosta vidare till sängen
Kram Kram


Pssst…ett litet filmtips såhär mitt i veckan…se denna och njuuut av Zac Efrons underbara ögon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)