10 mars 2014

Magsjuka, varma koppen och internetshopping

Japp så har min dag sett ut…den första delen är mindre trevlig…varma koppen smakade ljuvligt kan jag lova!!!! och Internetshopping är alltid trevlig när man har ett Presentkort Ler eller hur!!! Jag åkte iallafall dit på samma som dottern hade förra veckan…för henne gick det över snabbt så jag hoppas på detsamma för min del Blinkar så helgen var bra för alla i familjen och i lördags var jag och celine på Bion Frost i stan sååå mysigt <3 Tyvärr började jag bli yr, matt och illamående på söndagen men tänkte att det är nog övergående men tyvärr blev det vila i soffan större delen av söndagen…och natten tills idag va inte rolig…uscha…men nu har jag iallafall fått i mig fil till frukost och en kopp med varma koppen nu…plus en massa vätska. Så det känns just nu mycket bättre förutom huvudvärk (antagligen vätskebrist).
Men till det mest trevliga Internetshoppingen…jag vann ett presentkort i höstas inne hos Elin och har velat fram och tillbaka vilken tapet jag skulle köpa från Photowall för det finns sååååå mycket fint där inne!!! jag lovar kolla in deras sida så förstår du min beslutsångest…och dom rum som idag behöver ny tapet har jag redan en “bild” av vilken sorts tapet jag ville ha där och just en sån fanns inte här (och jag vet att jag kan köpa den sortens tapet billigare) men men idag slog det mig!!! Jag hade sett en otroligt vacker tapet under kategorin religion…jag älskar vackra kristna motiv med Madonnor, Jesusbarnet, Änglar osv men vill inte sätta upp en sån tapet i ett rum det blir så plottrigt med det i ett mindre rum…men jag har länge velat göra en egen skärmvägg…som jag kan flytta efter humör och vilket rum jag vill ha den i…så då kunde jag slå till på denna otroligt vackra tapet plus att jag inte behövde lägga till några pengar!!! presentkortet räckte till heeeela Ler wiiii Tänker mig ena sidan vit och den andra sidan denna tapet på skärmväggen…vad tror ni om det??  tror det blir kanon!! Så jag klickade efter beställningen nu så jag inte glömmer bort denna vinst och datumet hinner gå ut…så får jag bygga när tid finnes Ler tapeten kommer snart med posten!!!!

Just nu sitter jag och lyssnar på 2 superglada barn som leker ute på glasaltanen för första gången för i år…solen lyser så gott där nu så temperaturen är superskön och vi kan ha altandörren öppen mot köket…då är det våååår Ler Nu vill jag bara bli riktigt frisk!!! Tycker att min lilla familj har varit sjuk så det räcker för flera år nu Ler med tungan ute
02-03 Juni 2013 067
(Bild från förra sommaren)

Måste visa er dotterns toksnygga glasögonfodral som vi köpte till hennes nya glasögon…så läckert!!!
15174_10151993915833443_1921649015_n


Nu tillbaka till soffan och vila under filten <3
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)