12 mars 2014

Timrå Gårdsbutik

Om du vill göra en mysig dagsutflykt här i Sundsvallstrakten kan jag varmt rekommendera Timrå Gårdsbutik Ler oj oj oj vilket mysigt ställe!!! En massa fina inredningsdetaljer, mysig butik och supergod Bandsjömacka avnjöt vi där…den innehöll räkor, majonäs, ägg, brie, skinka, salami, grönsker, 2 olika hårdostar och var såååå god!!!
IMG_2025

Jag var dit med en av mina närmsta vänner och vi satt och surrade och fikade länge…sedan shoppade vi lite smått och gott (hittade ett bord med reaprodukter och sånt gillas ju alltid) Vi kommer absolut åka tillbaka dit i sommar och sitta ute på altanen och njuta av härlig utsikt, gott fika, underbart sällskap och trevlig shopping!!

Detta fick jag med mig hem iallafall…
11-21 Februari 2014 025
11-21 Februari 2014 026
11-21 Februari 2014 028

Imorgon är det jobb efter denna sjukperiod som äntligen är över…jobb i 2 dagar nu sedan drar vi till Östersund hela familjen för övernattning på hotell och strosa på stan <3 Mysigt!!! Har du några tips inför vårt Östersundbesök..på loppis eller annat kul så skriv gärna några rader.

IMG_0883
På tal om loppisar…detta är nog den miiinsta loppisen jag har besökt någonsin Ler med tungan ute hihi gå in och backa ut Ler med tungan ute jag och syrran promenerade iväg en sväng i somras när vi va ute på bilbingoturne Blinkar och såg loppisskyltar…och tänkte att när dom skyltat sååå mycket måste det va en stor loppis…gissa om vi fick oss dagens skratt Blinkar haha
Nu sova…Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)