19 september 2015

Bakluckeloppis i Slottsskogen

Under vår semestertripp i Göteborg i somras besökte vi paradiset för en loppisälskare!!! Jag säger bara WOW!!!
Svägerskan hade hört om att det anordnades bra backluckeloppis i Slottsskogen men detta var lååångt mer än bra!!!
Ja och enligt mig så säger en bild mer än tusen ord så jag bjuder väl på lite bilder som sammanfattar detta besök...detta kommer vi utan tvekan besöka nästa sommar igen :)




En lampa jag såååå gärna velat ha....









Gjutjärnsfönster jag vill haaaaa




Några av fynden denna dag blev ett strykhjärnsunderrede i gjutjärn, jordglob till dottern, leksaker till barnen, lykta, böcker, filmer...har inte bild på allt...Men min allra bästa fynd denna dag ska jag fota så återkommer jag med bilder på mitt FYND!!!!








Nu Narnia del 3 med familjen <3
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)