09 september 2015

Inlägg jag glömt publicera i augusti....

Jag kom ju på att jag har glömt bort att visa er mina fynd från årets nattloppis i Junsele, vet inte vilket år i rad jag besöker denna men det är en tradition för mig och syrran att spendera em/kvällen där med loppiskarta och gott humör :) I år var det fint väder, flera fina fynd, kolbulle och såklart syrran som trevligt sällskap...

Mina fynd blev iallafall...











12 st NYA helt oskadda bavaria för 30:- för alla tillsammans!!!!








Så till helgen som varit...en toksolig och varm helg som gått i familjens tecken, vi har solat, badat, varit ute i trädgården, fikat gofika, sett film, ätit sushi, jag har åkt på loppistur med min loppoholicvän :) och helgen inledde vi i fredags på stranden med goda vänner, sol, bad och fullpackad pickningkorg <3
Idag åkte vi till lillgummans grav med blommor som lillebror plockat på stranden, vi tände ljus för henne och lilla ängeln i graven bredvid <3

Nu är det soffan och virkning en stund innan sängen kallar...och nu till veckan måste jag börja prismärka inför
Rännö-Åsta Runt loppisen som är på lördag den 29:e mellan 10-17 Då är vi över 20 familjer/gårdar som har loppis med en massa fynd så hjärtligt välkomna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)