15 september 2015

Teburkskärlek

Jag fick för flera år sedan inspiration till att börja samla på fyrkantiga teburkar efter att jag sett en bild på nätet...


Tyvärr var dom inte så lätta att hitta till bra pris upptäckte jag men så i sommar då måste det varit nåt lyckoår för oj vad många jag sprungit på till toppenpris!!! :) 
Så får vi väl se om jag gör slag i sak och fullbordar projektet eller om jag gör nåt annat av dom... 





Har några fler burkfynd som jag inte hunnit knäppa kort på, men visst är det fiiina burkar :)
Håller just nu på och tömmer mobilen på bilder för tyvärr har jag varit slö med kameran den senaste tiden men i mobilen finns endel...så jag kan blogga lite framöver...

Kram på er från en förkyld norrlänning <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)