05 januari 2016

Nu har vi stängt boken 2015

Aldrig förr har ett nyår känts så naturligt till att stänga en dörr till året som varit och att öppna för ett nytt tomt år som är helt oskrivit...en otroligt skön känsla. 


Hela Julen och Nyåret har vi firat med mina föräldrar, min syster och hennes pojkvän och svärmor...huset var fullt vi var 7 vuxna, 2 barn, 2 stoooora hundar, 3 katter och 1 kanin firade Julen ihop...full fart och livat men jättemysigt!! Vi har ätit god mat, fikat en massa julgodis, haft besök av tomten, fått jättefina julklappar, gjort mellandagsrean i Sollefteå i -18 burr...några fina fynd (kläder och inredning) blev det och så fick jag avnjuta en kebabbåt, skålat in nya året, m,m m,m Det är alltid så mysigt att åka "hem" till föräldrahemmet men ännu skönare efter allt stök när man får komma hem till sitt egna :) sin egna säng, 2 badrum och allt annat man är van vid :)




Vad fick alla för fina julklappar då?? Barnen var toknöjda och mycket av det dom fick var lego, lego och lego ;) dom fick hela ScoobyDoo serien tillsammans men dom har lyckats samsas riktigt bra!! Sedan gick Milians julklappar i 2 olika kategorier: Superhjältar och Star Wars... Celines julklappar var en hel del kläder, smink, presentkort och böcker mååånga böcker...
Ska ta lite kort nån dag på lite av deras klappar.
Själv hade jag nog varit väldigt snäll i år för det var alltifrån smycken, böcker, Hela Downtown boxen, presentkort, pengar och mycket annat fint. T.o.m Mini i magen fick flera fina julklappar mest kläder såååå fina kläder :)




Nu planerar vi för kalas för i slutet av Januari fyller Milian 6 år (det blir ett Star Wars kalas i år har han önskat), dessutom har vi Smillas födelsedag 4 dagar före så det är hennes minnesdag...jag kan inte fatta att det redan gått 1 år sedan jag akutsnittades och ut kom världens finaste lilla tjej på 1204 gram och 37 cm lång. Mammas fina fina hjärta <3
 (Hon fick en egen liten gran till Jul)



Själv växer jag så det knakar just nu och imorgon går vi in i vecka 31 jag o Mini och alla värden såg bara bra ut idag så det känns skönt <3 Trött o hemsk foglossning men det kan jag ta så länge allt är bra i magen:)


Hoppas ni alla haft en helt underbar jul och att ni startat ett nytt härligt år. Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)