29 januari 2016

Imorgon är det kalas

Det är endast 4 dagar mellan Smillas födelsedag och hennes storebrors födelsedag, så imorgon är det dags för kalas. Milian blir 6 år och som han själv säger "snart börjar jag skolan och då ska jag lära mig läsa så jag kan läsa Celines (storasyster)dagbok" Ja det är väl bra att ha mål här i livet ;) mammas prins <3 som redan har en massa 6års trots i sin lilla kropp och känslor som svänger hit o dit... Men imorgon är det äntligen hans efterlängtade Star Wars kalas när alla hans kompisar kommer hit och kalasar :)
 Så ikväll har vi fixat och trixat inför morgondagen, tårtor har fixats (bara dekorationerna kvar) dukningen är klar, storasyster har pysslat med fiskedammen, kalaspåsarna är klara...ja det va en nöjd men väldigt trött kille som somnade i soffan för en stund sedan <3

Jag och prinsen var en snabb sväng på en ny loppis på fm idag och hem kom vi med några fina fina fynd!!! En sån loppis där folk hyr en hyllsektion och säljer saker så det är en salig blandning av massor av saker.


Denna tallrikshylla var inlämnad av en kvinna som slagit igen en inredningsaffär där den hade kostat 1350:- i butik och jag gav 350:- för den!!! Sånt gillas. 


Några skopor som kostade 5:- och 10:- st, en lykta 10:- och en kruka 5:-


Denna charmiga skylt 10:-

Sedan fyndades det några LP-skivor, en Batmanborg och lite annat...Kul med fynd :)

Nu ropar sängen om man ska orka med kalas imorgon men jag måste avsluta med att visa er vad Mini i magen önskar sig ;) blink blink...kan vara så att mamman kärat ner sig i sakerna ;) som hon hittat hos Jollyroom på nätet.






Kram på er och ha en skön helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)