03 oktober 2017

Välkommen Oktober

Jag vet inte om jag är en av få som Välkomnar Oktober ;) haha men jag tycker inte att det är jobbigt att det verkligen är höst...visst det är trist när vädret är som igår..regn o blåst som fanken men på kvällarna är det mysigt om det småstormar utanför ;) på helgerna tänder vi ljus på frukostbordet och på kvällarna med för den delen...jag har börjat plocka fram mysiga plädar och bytt ut dom somriga kuddfodralen/filtarna... Att vi dessutom fått sovrummet mycket mysigare efter renoveringen gör det ännu lättare att boa in sig inför vintern.


Det är varit en trög  start på veckan för min del, trött, tröttare tröttast kan man säga efter en hel helg med barnklädesloppis... haha...vi började med möblering vid 16 tiden på fredagen och var inte klara med uppackningen förrän 02.15 på natten, sedan hem och duscha o sova, tillbaka till 08 för att fixa till det sista inför öppningen vid 10. Vi stängde kl 16 sedan var det dags att vika och göra fint på borden så vid 19 åkte vi hem igen...tillbaka på söndagen till 09, och loppisen var öppen 11-14. Sedan ihoppackning, räkna kassor o städa så 21.30 åkte vi hem....men som vi har skrattat denna helg!!! Har ju fått umgås med 3 av dom bästa hela helgen. mycket tok och värme <3 Men igår blev det en powernap på e.m här hemma ;) 

Men vet ni, jag kom ju på att jag inte har visat min nya tatuering...I love it!!! Nu bär jag med mig min ängel alltid, alltid, alltid <3 
 <3 Lilja Maria Smilla Lizetti <3


Ha nu en fin vecka <3 Kraaam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)