04 september 2018

Nässjö Kvarn

Så fort man kommer tillbaka till jobb, förskola och skola då drar alla bacillerna igång, så denna vecka ligger jag däckad hemma dunderförkyld!! Rastlös är bara förnamnet, har massor som behöver göras på jobbet och privat vill jag fortsätta med träningen som flutit på så bra :) men det är bara att gilla läget och vila, dricka te, knapra bafusin och snyta sig dagarna i ända... Men nu passar jag på att blicka tillbaka till den underbara sommaren och allt vi hittade på när vi var lediga tillsammans. Så nu tänkte jag bjuda in er till vackra Nässjö kvarn som ligger en bit utanför Ramsele, en kvarn som fortfarande maler mjöl på somrarna...
Den är så otroligt vacker och har ett helt fantastiskt ljus både utanför som inuti....så jag säger bara...Stig In...





Vi hade turen att få en guidad tur där vi fick veta en massa fakta om kvarnen och dess omgivning så detta var ett lyckat besök <3

Men  nu ska jag fortsätta kolla igenom sommarens bilder och se vad jag ska bjuda er på framöver :)
Nu blir det Idol i soffan med familjen <3
Hoppas ni har en fin kväll!! Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)