07 november 2018

Litet livstecken

Tänkte titta in för att lämna ett litet livstecken ;) har lyckats tappa bort en extern hårddisk här hemma nånstans vilket gör att min dator är full och jag kan inte tömma alla bilder ur min kamera o min mobil eftersom det inte får plats...lite katten på råttan effekt ;) Men jag ska leta igenom övervåningen i helgen tänkte jag så dyker den nog upp och så kan jag få visa lite bilder från min och mannens fantastiska Stockholmshelg <3 Jag jobbar denna vecka efter 2 veckor i sjukstugan, äter fortfarande penicillin i någon dag till men sakta men säkert går det åt rätt håll så nu är det mannens tur att vara sjuk tyvärr...

Men till dess att jag kan bjuda på lite oktober/november bilder önskar jag er en fortsatt fin vecka och så bjuder jag på några bilder från Colins hörna i vårt sovrum...Kram och sov gott!! 



Dom här underbara figurerna man hittar inne hos Hildelov <3 vi har redan flera tavlor sedan tidigare bland annat Levi som ni ser här ovan och jag lovar att fler kommer det bli!! Andra favoriter är Vide (som vi också har)men av nyheterna Leiah och Leo!!!Dom är helt underbara och kommer med all säkerhet flytta in hos oss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)