01 november 2011

Dessertskålar

Som jag tidigare skrivit så ääääälskar jag rea :) och i slutet av sommaren gjorde jag ett riktigt roligt fynd!!!!
Jag hade kika på några toksöta dessertskålar, eller ja det kanske egentligen va vanliga småskålar men jag såg dom som dessertskålar ;) i tunnt glas men dom va liiite små dyra…kostade runt 100 lappen st!!!! Men jag hade en sån jäkla tur att dom fanns kvar när Indiska körde igång sin rea så första vändan jag var dit var dom på 50% men njaaa ;) Några dagar senare var det rea på reapriset…så i slutet gav jag iallafall 15 kr st för dom =) Det kallar jag fynd!!!!

17-20 Augusti 2011 022
17-20 Augusti 2011 019
17-20 Augusti 2011 020

Vad tycker ni om skålarna?? Jag älskar dom bara för att man får en gammeldags känsla av dom tack vara det tunna skira glaset.

Kram på er =) /Maggi

2 kommentarer:

  1. Bra fyndat!
    Kanske man får prova att äta ur de någon gång ;)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Pernilla - Klart du ska få proväta nåt smaskigt ur dom nån helg framöver :) hihi
    Kram Maggi

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)