12 november 2011

Tapetshopping

Glömde ju att visa er tapeterna jag beställt!!! Så det fick bli ett inlägg till ikväll ;)

Frandoflora, eggshell bronze sanderson
07-08 Oktober 2011 039
Denna underbara tapet ska sitta i köket, på väggen bakom kökssoffan där tapetprovet sitter. Den har exakt samma grönfärg som skafferidörren och jag älskar den!!! Alla andra väggar i köket ska bli vitmålad pärlspont så detta kommer bli ett snyggt kontrast tror jag :)


Amelie colefax o fowler
26-31 december 2010 250
Denna skönhet har jag trånat efter lääänge lääänge men den är lite dyr :( men nu när jag fick ett erbjudande från måleributiken om 25% rabatt på ALLA tapeter så slog jag äntligen till!!
Denna ska sitta i vardagsrummet nere på väggen där vi satt igen en dörröppning mot hallen (ignorera röran på bilden eftersom dörren precis blivit igensatt), de övriga väggarna tänkte jag måla i samma cremefärg som basfärgen i tapeten…


Så vad tror ni…blir det bra???
Jag hoppas verkligen det och jag har nu grubblat i ca 5 år på vilka tapeter som passar i huset och nu äntligen är vi på G ;) hihi man ska inte förhasta sånna beslut :P

14-15 December 2010 035
Kram på er/Maggi

2 kommentarer:

  1. pernilla Olsson17 november, 2011

    Åh, vilken fin tapet! Tänk jag tyckte ni hade fint innan redan, och nu blir det ännu finare!!!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja jag har inte klagat men jag vill få det mer personligt...vi har inte tapetserat nåt rum sen vi köpte huset bara målat om hallen, toan, badrummet o Celines rum så nu är det äntligen dags :) Man ska inte skynda inte ;) hihi
    Kraaam hoppas ni kommer hem snart så du får se detta live =)

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)