12 november 2011

Lite nätshopping

Har inte hunnit med så mycket alls här hemma i veckan, jobbat sent de flesta dagarna så nu försöker man ta igen allt man inte hunnit med under helgen ;) hihi
Men jag har iallafall fallit för trycket…måste erkänna att jag tända faktiskt ljusslingan på gärdsgården idag =) har hållt mig länge nog nu tycker jag och åååå va mysigt det är med belysningar som lyser upp i mörkret. Håller ni inte med??? :)
23-30 november 2010 070
Så här såg det ut förra vintern när gärdsgården lyste upp vår uppfart

Sedan har jag hunnit med liiite nätshopping som jag bara måste visa er…Jotex har mycket fint och detta är 2 gobitar jag köpte hos dom.
Dessa ska hänga i hallen i jul som draperi…tycker dom är superfina!!
Im dreaming of a white Christmas”
81-0807KS
Denna kommer man hitta både i vardagsrummet och i sovrummet hos oss i Jul,
enkelt snyggt julig i rött/vitt.

Så vad blir då dagens jultips??? Jo ett skivtips får det bli!!!
Detta är en av mina stora favoriter Josh Groban en underbar man med underbar röst och denna skiva är så naket vacker. Ett måste i skivsamlingen :)
41dXHEjntnL._SL500_AA300_

Vet inte om ni är sugna på mer julpyssel??
Förra året gjorde jag alla julklappsetiketter själv...så här såg dom ut :)
Lite mer personligt och lite mera kärlek…
16-19 december 2010 02916-19 december 2010 033
14-15 December 2010 021

Kram på er/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)