14 februari 2012

Äntligen

blommar orkideen i köksfönstret om…
Detta är en av mina favoritblommor…orkideer alltså…så vackra och enligt mig lättskötta!!!
8-12 februari 2012 032

Ja min dag har bestått av att mysa med mina 2 små älsklingar…soffmys och läst en massa inredningsbloggar…det är så kul att ta del av andras pysslande och fixande i hemmen, det är den bästa inspirationen Ler

Imorgon ska här kureras lite mera och sedan satsar jag på att orka jobba tors-fre…hoppas att er vecka varit lite roligare än min sjuklingsvecka…
Avslutar med att visa några bilder ifrån helgen som jag tog när jag o barnen va ute och lekte i snön
8-12 februari 2012 074
8-12 februari 2012 077
8-12 februari 2012 0648-12 februari 2012 093

Kramar/Maggi

2 kommentarer:

  1. Otroligt så fint ni bor! Vilken lyx att ha en sjö vid tomtgränsen :) Bor ni långt utanför Sundsvall?
    Ha en skön kväll! /Lina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla =) ja det är riktigt lyxigt att ha en sjö så nära...5 min prom så är vi nere på en badplats :) LYX!!
    Vi bor ca 2 mil utanför ssvall men det finns ett eget litet centrum ca 3 km bort där allt nödvändigt finns =)

    Ha en trevlig helg!! /Maggi

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)