18 februari 2012

Drömmar

Ja dom har jag många…både dagdrömmar men även nattetid…
Önskar dock att vårt sovrum skulle vara ännu mer inbjudande till dessa drömmar, för att uppnå detta skulle jag så gärna vilja ha detta…eller nån dag ska jag ha detta Blinkar
birkeland-kladskap__0107504_PE257186_S4
birkeland-byra-med--lador__0107503_PE257185_S4
Från Herr Kamprads varuhus…Birkeland serien


Amelie colefax o fowler tragolv-rappgo-nordic-lackad-valnot
Mörkt golv, snygga tapeter, gärna en sänghimmel…

19-21 Juli 2011 076 19-21 Juli 2011 084
Vita höga golvlister (detta är i köket)

Thumb.ashx
Sedan måste vi byta fönster..och dåååå blir det vackra spröjsade Ler
Dream on

(Det har hänt en massa tok den senaste tiden i min omgivning därav lite dåligt med inlägg…har inte haft ork..senast i tors åkte jag med ambulans med vår son till sjukhuset…då kommer inte bloggen i första hand, hoppas ni förstår..Nu blickar jag fram mot våren, solen, värmen, pastellfärger, knoppar, takdropp, fågelsång och mycket mer)

17-26 Maj 2009 004

Kram på er/Maggi

3 kommentarer:

  1. Ambulans?! Va är d som hänt?! Va i hela fridens dagar?!!! Hur mår ni? Å läsa d på bloggen så här?! Ha han skadat sej på nå vis eller är han sjuk? Ä ni kvar på sjukhuset eller ä ni hemma?! Hoppas att d inte va nåt allvarligt (men åk man ambulans jett d ju vara d.. Hövva va oroli jag bli nu!! Bättre start på en månda hade jag nog velat haft, men va stog d hade ni åkt in i torsdags?! D ä ju några dagar sedan.. Urch å fy.. Vet som int vad jag ska skriva när jag int vet vad som hänt.. Men jag tänker på er <3

    Herre guuuuuu va länge sen vi hördes!! Men d ä klart hinner du int ens med bloggen hur ska du då hinna med lilla mej :P

    Sköt om er, va rädd om varann å håller alla mina fngrar å tår att d ä bra med Maximillan nu!!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hej gumman :) Vi mår alla bra nu..jag kan ringa dig och berätta vad som hänt...
    Massa kramar <3

    SvaraRadera
  3. Tassar förbi o tipsar om en nystartat tävling hos mig i samarbete med en toppeninredningsbutik!

    http://uj76.blogspot.com/2012/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_23.html

    I vinstpotten ligger det ett presentkort värt hela 400 riksdaler! :)

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)