27 februari 2012

Greengate kärlek

Oooo ja…gud vad mycket fint jag hittar i våren/sommarens katalog!!! Tandvattnet har runnit ordentligt när jag bläddrat igenom deras katalog här på nätet…den vill jag ha, och den och den…suck…men som vanligt kostar det att ligga på topp…men jag tycker att dom har så många olika färger och mönster så det roliga är att man kan mixa och matcha porslinet precis hur man vill…hela deras serie är som en enda stor godisskål men massor av färgglada karameller som får ens humör på topp bara man tittar på dom…eller vad säger du??

greengate
greengate2
greengate3greengate4greengate5greengate6greengate7greengate8greengate9greengate10greengate11

Jag har många favoriter beträffande porslin som jag önskar…

Pip Collection
89436d3c0b0f01637fd585e4d3e869fe51002005


Matteus (bild lånad från en blogg minns ej vilken)

Servis Mateus


Greengate och så alla vackra saker från keramikerna jag avgudar…
Stora favoriter är Monica Johansson

krona liten2krona liten3


Anna keramik (har visat tidigare också)

blamuggar
ellamuggstorfonsterstor




shapeimage_13
shapeimage_17mia blanche
mia blanche3




IMG_2288
IMG_2258IMG_3147
IMG_3765IMG_3795
IMG_6871
IMG_8507
IMG_8510IMG_8683

Ja ni förstår ju vilket gigantiskt vitrinskåp jag skulle behöva…ååå men visst är det superfina saker <3 Ja drömma kostar ju inget…och om någon av er skulle ha något av dessa porslin liggandes och bli dammiga i nåt skåp Ler med tungan ute så vet ni vart ni kan skicka dom..hihi…

Kram på er/Maggi

2 kommentarer:

  1. Ojoj, mycke fina grejer i det hära inlägget du :)
    Hoppas allt ä bra mä er <3 Många kramar Cecilia

    SvaraRadera
  2. Visst är det gumman <3 Det är bara bra med oss...laddar inför min sthlm weekend :)
    Kraam

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)