02 augusti 2012

Clas Ohlsons Önskningar

Har hittat 3 saker som jag bara vill vill vill ha från Clas Ohlsons…den ena har jag önskat mig i present när jag fyller år från min syster så jag hoppas den finns hemma i butiken här i Sundsvall och det är denna…den skulle göra sig såååå fin och bra på altanen Ler Dessutom är det Ylva Skarp som designat denna snygga utsida!! Jag älskar hennes keramik och tavlor!!! Så denna radio bara skriker Maggi Maggi Maggi!!! Blinkar (Hoppas min syster läser detta)
8873604775966
Mina två andra önskningar är samma radio fast med detta motiv…den skulle få bo vid min arbetshörna…så tokigt fina radioapparater till ett mycket bra pris!! Sånt gillas
8873612509214
Sist men inte minst skulle jag så gärna vilja bli ägare av dessa bokstavsstansar för den ynka summan 159:-
8872722792478
Har flera roliga ideér jag skulle vilja pröva med dessa…mmm..drömma får man…men nu hoppas jag på iallafall 1 trevlig present inom kort Blinkar hihi Jag ääääälskar att fylla år!! Gör inte du det?? finns väl inget att ha ångest över..man blir 1 år klokare, får (eller gör sitt egna) Gofika, nära och kära som kanske kommer på besök, och kanske en och annan fin present…jag har ju redan fått flera jag Ler Några köpta i England (visar nån annan dag)som jag redan tjuvöppnat från svägerskan m familj plus dom fina ugglorna jag visade er förut som jag fick av min barndomsvän…Jag har tur jag!!
29 Juli 2012 057
Kram på dig/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)