19 augusti 2012

Julklappar

Jag är en stor Julgalning som älskar hela December med allt vad det innebär…Adventstider, Lucia, Stjärnklara kvällar, Glögg, Julgran, Julpyssel, Mysiga belysningar, Tända ljus, Snöknarr under fötterna…Ja jag skulle kunna marknadsföra julen rejält Blinkar hihi och är så glad att jag i år startat julklappsshoppingen i tid Blinkar redan vid Ullaredsbesöket..hihi..
Det är mest till barnen jag shoppat redan, och en julklapp till min syster och en till min svärmor…men mest till barnen…tänkte visa er några av sakerna som shoppats men framförallt ska ni få se vad som står högst upp på dotterns önskelista just nu…Ladan från märket Schleich…såklart tokdyr som allt annan i det märket…googlade runt på nätet och kikade då in hos pricerunners och billigaste stället Busbjörnen tar 1199:- för den!!! För ett leksakshus/lada!?! helt otroligt….men hon har länge samlat på sig olika djur flera har hon fått av sin farmor och många har jag fyndat på loppisar och tradera…hon är djurtokig vår lilla tjej så jag förstår att hon vill ha Ladan med Blinkar hon såg den nämligen hemma hos hennes tremänning när vi var där och lekte och hon blev fast.
4639
Några av julklapparna som shoppats…Bilder lånade från HM och LillaTussilago flera saker har jag inte bild på som är köpta till sonen…men det blir flera “praktiska” klappar i form av sängkläder o pläd m,m Blinkar
hmprodhmprod2
hmprod3hmprod4
kudderutigbild2
miniboxdeerminiboxduckbild1
miniboxkitty.bild1miniboxtiger
pennskrinbambibild2
lego-duplo-cars-mack-pa-vag
27 Juli 2012 016.1
Har du börjat fundera över julklappar ännu??
Nu ska jag hoppa i säng för imorgon väntar alla goa barnen på jobbet Ler
Kram Maggi

4 kommentarer:

  1. Har köpt flera julklappar redan. Köpte den första i januari :) Jag är också julttokig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att höra :) hihi
      /Maggi

      Radera
  2. Vart hittar man de fina burkarna med djuren?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom små djurburkarna/askarna har jag köpt inne hos http://www.lillatussilago.se/ men jag vet inte om dom finns kvar där nu....

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)