18 augusti 2012

Köp och Sälj på facebook

Det har blivit min nya “drog” som jag kollar varje dag Ler Har grupper som säljer här i Sundsvall och i Sollefteå med omnejd…det kostar inget att lägga ut annons vilket gör det väldigt populärt bland säljare…
Jag har gjort 2 fynd den senaste tiden där och det är ett litet tokgulligt bord med klaffar som ska målas om och sedan användas som sideboard tror jag…
06-09 Augusti 2012 014
06-09 Augusti 2012 015
Och det andra är ett jättefint smyckesskrin som passade perfekt på byrån i sovrummet Ler Kika in på dessa sidor om du har Facebook…helt klart intressant!!
14-18 Augusti 2012 015
Passar även på att tipsa om att nästa lördag den 25/8 är det barnklädesbytardag i Njurunda, den öppnar kl 12.00

Har inte blivit något gjort här hemma idag alls…jag och dottern har varit och shoppat 6-års present till en kompis till henne och sedan iväg på kalaset som hölls på Norra Berget inne i Sundsvall…tokmysig dag Ler 
Men igår gick jag loss med häcksaxen på häcken vi har ner mot vägen…dock måste jag fylla igen några hål som sorkattacken som var förra vintern orsakade…måste gräva upp från kanten o täta i mitten lite…får se om det blir gjort imorgon…
Idag fick jag också hämta ut mitt paket från Lillatussilago det innehöll mina vinster som jag vann för en tid sedan inne hos Elin Ler visar en bild nån dag på dom fina vinsterna…jag hade även passat på att lägga till några små julklappar eftersom det blev fri frakt…har redan fixat flera julklappar och det känns superbra!! Började som jag tidigare skrivit när jag var på Ullared men efter det har jag beställt några från HM och nu då Lillatussilago…man ska va ute i tid så blir det inte så dyrt i December Blinkar

Stor lördagskram till er/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)