08 februari 2016

Veckorna rullar på

Just nu fattar jag inte vart tiden tar vägen??? Tycker att varje graviditet har gått snabbt fram tills slutet då har tiden sniglat sig fram men denna gång då verkligen rusar tiden fram!!! På onsdag går vi in i v.36 och då ska jag sluta med medicinen jag ätit mot havandeskapsförgiftning då får vi väl se hur kroppen reagerar men förstår att man inte kan äta längre eftersom det är en blodförtunnande medicin...
Men jag har äntligen börjat våga göra iordning här hemma mer o mer för Mini...nu är alla bebiskläder tvättade, barnvagnen är upptvättad och bäddad med nypumpade däck, sängen är på plats och har fått lite tapet och idag kom sänghimlen upp ovanför. Nu är det bara ljusslingan jag beställt som saknas, dom fina sängkläderna från Lindex som jag ska köpa plus att jag letar något fint spjälsängsskydd plus att jag tvätta upp bilbarnstolen och få till en skötbordshörna. Men det tar sig ;)

Denna serie är ju så tokigt fiiiin!!!
 

Kalas har vi haft och det gick så bra, Milian var toknöjd och jättetrött efter allt firande på hans dag <3 Han fick så många fina presenter och vi hade härligt sällskap nästan hela hans födelsedag.

 Sedan har jag varit på ett MeandI Party och handlat lite fina kläder till Mini (fick även uppleva lite action på väg till partyt med dikesåkning hihi mest rädd va nog hon som körde...fick stränga order om att inte föda barn i bilen...hihi)vi har haft främmande av en kompis till mannen från Gbg som var här hela helgen som va plus min syster och då blev det hembakt pizza och första Mello-omgången, och igårkväll blev det nya beck filmen som va riktigt bra!!! Se den!!!!

Idag tog vi och bakade egna Nutellasemlor som gick hem hos alla i familjen, vi tycker inte om vanliga semlor...varken mandelmassan eller grädden går hem så det blev en klick nutella och grädde ihopvispad med nutella...orkade inte spritsa så visst dom hade kunnat bli snyggare men smaken va det inget fel på ;)


Men nu tänker jag göra kväll, är så tokigt trött men har svårt att komma ner i varv på kvällarna...svårt att slappna av...men när tankarna lätt vandrar iväg till en massa tokiga och ledsna tankar kring Smilla så försöker jag tänka på andra saker och projekt men det är svårt <3 Så jag tänker lyssna på min trötta kropp ikväll, fogarna och svanken skriker efter vila.
Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)