24 februari 2016

Vecka 38

Så kliver vi in i vecka 38!!! Det närmar sig med stormsteg :) Kroppen är trött, sliten och värker överallt så nu längtar man efter slutet, dessutom har vi blivit smittade av sonens förkylning så både jag och mannen hostar och kraxar. Trodde nästan att jag skulle hosta ut bebisen i förrgår natt för då gjorde hostan att jag fick så starka sammandragningar men efter mycket om o men lugnade det ner sig. Men det är rätt otroligt att detta är första förkylningen jag har sedan jag gick hem från jobbet före julen 2014, innan var jag sjuk ungefär hela hösten 2014...det säger rätt mycket om hur starka baciller man utsätts för i förskolan. 

Men iallafall så rullar dagarna på, ska försöka få BB-väskan färdigpackad i helgen, tidsoptimist här ;) måste köpa det sista som ska med...annars så är det mycket tid vid symaskinen för det är liksom det tempot som kroppen klarar av just nu. Tur att jag hade köpt hem lite fina tyger från nätet runt jul :)

Tog mig tid att tömma kameran ikväll också, senast jag tömde den var i slutet av December så jag tänkte bjuda på lite kalasbilder från sonens Star Wars kalas (Glömde bort att fota efter att vi ställt ut alla hans Star Wars gubbar i mitten av dukningen), har även en hel del bilder från Minis sovplats och skötplats men dom lägger jag ut en annan gång ;)









Jag har svårt med sömnen på nätterna pga fogarna, kissnödig och hosta så det har blivit mycket inredningsbilder från instagram så nu har jag 1000 idéer i huvudet men kroppen säger ifrån så vi får väl se när man kan fixa o trixa :) mycket småtips men som kommer göra stoooor skillnad ändå, jag gillar liksom det här med budgettips o budgetrenoveringar!! På tal om budget så är det en ny barnklädesloppis som jag hoppas på att hitta lite roliga fynd på i helgen...så jag håller tummarna!! Älskar att det är så populärt här i Sundsvall med just barnklädesloppisar för har man tur kan man göra många fina fynd på både leksaker, inredning o kläder till väldigt bra priser!!

 En liten favorit - Nu har både Milian och bebisen varsin sån här lampa och jag älskar den!!! Milian fick sin när han fyllde år och såhär ser den ut på hans rum nu :)


Nu ska jag ta min hosta o krypa ner i sängen.
Hoppas ni klarar er från denna influensa som går, kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)