20 september 2011

Drömmar

Alla Drömmar börjar någonstans...vart och när började min stora dröm?? 
Jo det var när jag och min man köpte vårt hus =) Vi hade under flera år drömt om ett hus med en underbar trädgård, nära till naturen och kanske med sjöutsikt???
Åren gick och vi tittade på MÅNGA hus men inget var vårt Drömhus...men en dag för snart 4 år sedan gick vi på en ny husvisning och det sa KLICK =) 
Lyckan va stor när vi vann budgivningen!!!
Så nu bor vi i vår "Dröm" som vi sakta men säkert rustar upp och inreder så som vi vill ha det...
och vet ni vad...vi fick vår önskan om sjöutsikt!!!

Mitt bidrag i denna blogg kommer handla om mitt hem, pyssel jag gör här hemma i både stora och små skalor, inredningshopping, loppisfynd och andra små tips kring inredning i min stil. 
Sedan tycker jag att en bild säger mer än tusen ord så det kommer bli mycket bilder från min sida =) Mycket före-Efter bilder

Hoppas du känner dig väl omhändertagen hos oss och kommer tillbaka!!

Kram Maggi

En liten tjuvtitt på vad jag kommer bjuda på...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)