21 september 2011

Jag ska måla hela världen...

Tänk vad lite färg kan göra!!! Det gäller att ha “målarögonen” med sig när man besöker loppisar eller auktioner för tänk vilken skillnad det kan bli :)
Jag har en förkärlek för vitt så väääldigt mycket här hemma har hamnat under den vita penseln, från början va maken liiite skeptisk men nu är han alltid med på noterna när jag kommer med nya målningsprojekt…hihi…eller han har kanske inte så mycket val.
Tänkte visa några av alla mina projekt iallafall
0000 - Barnkorgstol  0000 - Gåvagn
Liten barnkorgstol fyndade jag på en loppis i Gbg,
Gåvagnen fyndad på barnloppis o ommålad när dottern va liten
 0000 - Barnsäng
Sängen som min pappa låg i som barn har gått i arv o målats om
0000 - Barnstolar  0000 - Sminkbord
Mina gamla barnmöbler har fått ny skepnad och det lilla barnsminkbordet hittade jag på en loppis
0000 - Pigtittare  0000 - Galler
0000 - Burkar med hylla  0000 - Ljusstakar
Min gamla pigtittare har fått nytt liv
Ett järngaller som jag inte vet vad det egentligen är passade iallafall perfekt i vårt hallfönster
Kryddställ från loppis och ljusstakarna utförsäljning 15:- o 25:-
0000 - Hörnskåp  0000 - Tvbänk
Arvgods efter makens mormor
 
Så kika i förråd och skåp så kanske du kan göra trevliga fynd :)
Kram på er/ Maggi

1 kommentar:

  1. 2 kommentarer:

    Pernilla sa...

    Tänk vad lite vit färg kan göra underverk!
    24 mars 2011 05:31
    Tre tjejer sa...

    Pernilla - Ja visst blir det stor skillnad!!! Helt nya saker :)
    /Maggi
    24 mars 2011 11:18

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)