21 september 2011

Radiofynd

Måste ge er mitt senaste tips på fynd!!!

Jag älskar Roberts radio och har länge trånat efter en sådan..
Tyvärr tycker jag dom är alldeles för dyra för dom kostar mellan 2000-5000 kr!!!! 
För en radio..men snygga är dom :) Finns utseende för alla smaker..

 cathkidston_roberts_radio_40425703 
radio-roberts-1900kr_89468218 robertsradiopastelgreenstor_1188678767
RobRadioCerise_6
OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Men nu i veckan kom Clas Ohlsons nya blad i postlådan och vad hittar jag där tror ni?? 
Jo en liknande radio för endast 299:- Såååå snygg!!

 Så jag införskaffade en som morsdagspresent till mig själv så slipper maken gnugga sina geniknölar för barnens räkning :) hihi
38-4265
Här har ni skönheten…

Visst var dom lite smålika trots prisskillnaden?? 
Den kommer göra sig såååå fin i köket på söndag :)
God Natt och Kram på er
/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)