21 september 2011

Loppisfynd

Hej hej!!
Kikar in och lämnar ett litet livstecken så ni inte tror att jag övergett er…har bara varit en massa skoj i form av barnkalas med all planering o genomförande runt det.
Lägg sedan till heltidsjobb, hus och trädgård och 2 busiga goungar på det…hihi..

Men jag måste visa er hemmets senaste förvandling såhär på kvällskvisten…eller rättare sagt småtimmarna…

Senast vi besökte mina föräldrar var jag på en loppis som lions höll i ute på landet och hittade där en liten liten hylla för ynka 10:- som jag redan där såg bredvid sonens säng i hans lilla hörna…
Fyndet blev mitt och nu har det slipats, grundmålats och målats…vitt såklart och såhär fint blev det :) Vilket fynd va!?! 10:-!!!!

31 April 2011 022 31 April 2011 024

15-27 Maj 2011 066 
15-27 Maj 2011 063 15-27 Maj 2011 064
Skyltarna som hänger ovanpå varandra ska hängas ovanför sängen när vi väl tapetserat om…så ignorera dem ;)


Sov så gott!!
Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)