20 september 2011

Loppisar

Finns det nåt roligare än att besöka loppisar eller auktioner???
Inte enligt mig iallafall :) Jag älskar små gårdsloppisar, barnklädesloppisar,
gårdsauktioner och helt vanliga loppisar…
Sommartid ploppar det upp loppisar överallt här i norr vilket är underbart,
bara efter vägen när vi åker till mina föräldrar passerar vi ca 15 st och
min älskade make har lovat mig att i sommar ska vi besöka dem alla!!!
Längtar som en liten tok!!! :)
Tänkte visa några av mina favorit loppisfynd iallafall…
11-18 Juli 2010 259 Auktionslogen Ramsele2 Fyndlagret - Galler 25 kr
Fyndlagret - Tavla1 Fyndlagret - Tavla o skrin Loppis - Näsåker2 (2)

Så om du vill göra fynd ta då en loppisrunda :)
Vi hoppas på att kunna ge lite loppistips till sommaren…
Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)