21 september 2011

Loppislängtan

Har loppislängtan just nu…känns som en evighet sen jag gjorde nåt loppisbesök 
(även fast det va i påsk) men men nu går vi mot sommaren och då “ploppar” det upp gårdsloppisar lite varstans…underbart!!!
Ännu en sak som får en att längta efter sommaren…
sol, värme, bad, grillning och Loppisar ;) hihi
Men tänkte iallafall “loppisfresta” er lite…
håll till godo
Fyndlagret - tallrik1 (1) Loppis Fyndlagret - Ängel1
Porslin

Loppis - 15-26 sept 2010 265
Söt liten blomslinga

Loppis - 15-26 sept 2010 289 
Loppis - Göteborg  Loppis - Näsåker2 (2) Loppis - Helgum
Glasflaskor, barnkorgstol, bakformar och en sockertopp

10 april  (påskhelgen i forsnäs) 076 10 april  (påskhelgen i forsnäs) 078
10 april  (påskhelgen i forsnäs) 083 10 april  (påskhelgen i forsnäs) 085
Hos min pappa har jag “fyndat” trälådor…

10 april  (påskhelgen i forsnäs) 088
10 april  (påskhelgen i forsnäs) 098 10 april  (påskhelgen i forsnäs) 100
11 april 004.1
Gamla burkar, vackra psalmböcker och biblar

Önskar er en Solig och Underbar helg
Kram Maggi
 
(Har förstått att vissa inte ser mina inlägg så som jag skriver…jag använder en skrivstil “Nuptial BT” för att få min prägel och tyvärr ser vissa min text som en tjock trist vanlig…pga att ni inte har “windows live writer” installerat…lite info så ni vet att tanken va god iallafall…hihi…onödigt vetande…)

1 kommentar:

  1. 2 kommentarer:

    Mystjejen sa...

    Så fina saker ni tipsar om =) kram
    17 maj 2011 23:12
    Tre tjejer sa...

    Vad kul att du tycker det :) hoppas du fortsätter kika in hos oss!!
    Trevlig helg /Maggi
    21 maj 2011 01:16

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)