24 september 2011

Nu har jag flyttat =)

Välkomna till min nya adress :)

Jag har kopierat över alla mina inlägg från en tidigare blogg jag skrivit i så därför kan alla inlägg före detta verka liiite konstiga…i oordning och skrivna i vi form ibland eftersom jag delade blogg med 2 andra tjejer…men men jag hoppas ni har överseende för jag ville inte förlora alla inlägg jag tidigare gjort…

04 Augusti 2011 01517-19 okt 2010 04002 Mars 014

Min lilla blogg kommer iallafall handla om inredning, shopping, pyssel, loppisfynd m,m Jag använder mycket bilder för en bild säger mer än tusen ord :) Jag älskar vitt och nött, shabby chic och loppisar!!! Men jag blandar allt detta med ikeafynd också.

02 Mars 01912-15 Juni 2011 04629 Juli 2010 006
Jag hoppas att någon tycker min sida är tillräckligt intressant att besöka och lämna gärna ett litet avtryck och kommentera gärna innehållet med frågor eller ev önskemål på vad ni vill att jag skriva mera om…

19 sept 001
Kram på er alla/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)