06 maj 2012

Göteborg

Ja vem älskar inte den staden?? Den var mitt hem i lite över 5 år och en punkt i vårt liv dit vi åker minst en gång om året för att träffa familj o vänner…en tokmysig stad där man kan hitta det mesta!! Om nu Sundsvall är Norrlands huvudstad så är Göteborg Sveriges framsida..hihi Blinkar nu får jag väl nån emot mig men så tycker jag, och om man besöker Göteborg så är Haga ett måste…kullerstensgator och mysiga små butiker, favoriterna är Fanny & Michael, Villervalla, Liten Karin och en annan liten butik som heter Sol & Vår!! Det finns även en inredningsbutik som jag nu glömt namnet på men där shoppar jag ofta något Ler
Ett annat måste att besöka är Kungälv..mysig stad med underbar doft (Göteborgs kex finns här)
ja ja nog med tjat nu ska jag visa er några godbitar från vår minisemester förra veckan…shopping var inte huvudsyftet med resan men vi hann allt klämma in en o annan tur..hihi.. Men det kommer bli mer i sommar när vi styr dit för semester..då blir det både Liseberg,Ullared och stadsshopping..

Lite av shoppingen…dotterns kläder från Villervalla är inte med eftersom hon ville använda dom omgående...
02-03 Maj 2012 097
02-03 Maj 2012 099
02-03 Maj 2012 10002-03 Maj 2012 101
02-03 Maj 2012 103
02-03 Maj 2012 104
02-03 Maj 2012 10702-03 Maj 2012 10904-06 Maj 2012 01504-06 Maj 2012 016

Kramar till er alla hoppas ni njutit av vårsolen precis som jag gjort idag
/Maggi

2 kommentarer:

  1. Jag hann visst inte se allt du köpte ser jag nu! Mycket fint! Den svarta tröjan från Villervalla Är ju också jättefin! Hur kunde jag glömma köpa den? Får se om den finns kvar i sommar. De har ju så mycket fint på Villervalla! Åkpåsen som hängde utanför tänker jag på fortfarande... Vi har ju redan en åkpåse så jag har inte riktigt något argument att gå och köpa en till... Men fin var den! Kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi vilken tur du kan se mina fynd här då :) hihi kommer lägga upp lite bilder på några saker jag köpt från Indiska för en del av presentkortet jag fick av er...har dock lite kvar att shoppa för där =)
      Ja i sommar blir det mer Villervalla...hittade fjolårets solhatt till Milian o hade nog glömt att den va för stor i fjol för den va PERFEKT i år =) kanon!!!
      Åkpåsen va ju hur fin som helst!!!! =) Sen blir det en massa shopping på Ullared med ;) hihi Kraam

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)