22 maj 2012

Konstigt…Ja men jag kör väl på…

Hade en liten undersökning här på bloggen för att få veta vad ni tycker om att läsa…ni är många som kikar in hos mig men tyvärr va det få av er som tyckte till så då får ni allt stå ut med mina inlägg om diverse pyssel, trädgård, inredning och shopping Ler med tungan ute hihi
Har dock funderat på att lösenordsspärra bloggen så att ni som läser måste kontakta mig för lösenord så jag har lite koll på vilka som läser…mmm..jag får se hur jag gör…
64105994665332806_TTZ0z5LY_f
Tycker denna bild är sååå bra!!!
Kram Maggi

2 kommentarer:

  1. Din undersökning syns inte i mobilversionen så jag har missat den. Men jag tycker i alla fall att din blogg är bra som den är! En härlig blandning. Och jag hoppas på att få fortsätta kika in här! Kram Sara C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej..va synd...men men...Härligt att du tycker om min röriga blandning :P Sara :) Du är så välkommen så :) Kram

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)