25 maj 2012

Sängkläder

är nåt som jag inte tycker är så superkul att köpa…men jag älskar att få bädda med fina sängkläder däremot..hihi…dilemmat är nog att det är sällan jag springer på sängkläder som jag bara vill ha!!!! Men Jotex brukar kunna ha rätt fina men lite dyra så därför passade jag på när jag fick ett korttids erbjudande på 50% på Alla sängkläder + fri frakt!!!! Så nu blev det lite nytt till både barnens sängar o våran säng…Har tvättat upp så imorgon bäddas det med Nya o Fina somriga sängkläder Ler Det är för himla kul att fynda!!!
86-0048
86-039686-2023
86-1795
Dessa fick barnen


86-036686-185386-2151bs
Dessa fick jag o mannen

Nu ska jag avnjuta ett glas pepsimax och kolla lite film med mannen, en härlig avslutning på en fullspäckad vecka. Måste ladda batterierna inför morgondagen som innebär marknad, loppisbesök och ev lite Birstashopping…måste fixa presenter till den blivande 6-åringen i familjen Ler lite bakning till kalaset skulle också behöva fixas…synd att dygnet inte har fler timmar Ler med tungan ute
Kram på er/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)