26 maj 2012

Lördagsmys

på högsta nivå just nu…underbart med helg och tid med familjen…dessvärre har jag gjort en massa ärenden halva dan…en massa shopping inför det väntande 6-års kalaset som snart sker Ler Men förmiddagen tillbringade jag med dottern o vänner på en lokal marknad…blev lite shopping av tokbilliga leksaker o maskeradtillbehör, loppisfynd, hästridning o ansiktsmålning för dottern Ja en riktigt mysig förmiddag…
0232090565125_F_03
Eftermiddagen åkte jag själv iväg till Birsta o shoppade presenter till flera olika personer…men mest till dottern…sen hittade jag ett par tokfina oranga tights till mig själv, ett knall oranget linne och en jättefin långklänning som jag ska ha på ett bröllop som vi är bjudna på i sommar Ler Jag har nog aldrig i mitt liv burit en långklänning förutom min egna brudklänning så jag är verkligen toknöjd…ni ser den här ovanför…blir vitt linne o vita tights under.

26 Maj 2012 044
26 Maj 2012 045
Men nu ska jag fortsätta mitt lördagsmys…kollar Eurovision och hejjar på Loreen såklart.Till detta mumsar jag jordgubbar, pesto, oliver m,m
Loreen1
Jag tycker även att dessa låtar är bra…
Sen var ju tysklands bidrag väääldigt fin att titta på..vilka ögon!!! hihi

Roman Lob - Standing Still



Önskar er alla en supermysig lördagskväll
Kram Maggi

2 kommentarer:

  1. Öh, orange... du? inte för att du inte passar i det, men skall jag dressa upp Tony i turkos nu i sommar tänker du;-) ? kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp nu ska jag gå i Tony mode förstår du :P hihi så det är hans tur att va turkos nu...hälsa han det :) hihi Kraaam

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)