03 maj 2012

Present från min svägerska :)

Ja hon vet verkligen vad som går hem hos mig Ler
Kolla in denna underbara plåtask fylld med etiketter i alla möjliga former o modeller…inköpta i England…Me like!!!!!
Men dom är så himla snygga så det vete tusan om jag vill använda dom…hihi..
02-03 Maj 2012 08002-03 Maj 2012 08102-03 Maj 2012 082
Jag vet att det har varit dåligt på uppdaterande men det beror på en veckas semester i härliga Göteborg och vi hade så underbart väder o sällskap så jag hade inte tid att surfa nåt där..men nu är jag tillbaka Ler Hoppas att nån liten stackare är kvar o kikar in hos mig…

Kram Maggi

2 kommentarer:

  1. Ha, ha, du borde göra reklam för den produkten, för på fotot ser den ju ännu finare ut än i verkligheten! Kram! P

    SvaraRadera
  2. Haha nej den är ju tokfin!!!!! Tusen tack snälla du =) Kraaam

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)