07 juli 2012

Blocket blocket blocket

Ibland ska man ha tur..ja iallafall när det gäller Blocket..och det hade jag häromdan Blinkar Jag hade sett en annons för ett bra tag sedan på 2 sänggavlar i gjutjärn och mailade o frågade om hon kunde sänka priset från 500:- till 400:- men det ville hon inte eftersom dom redan va billiga. Tiden gick och rätt som det var kom annonsen ut igen nedsatt till 400:- men jag mailade och erbjöd 300:- och det accepterades Blinkar hihi men inte ska jag ha dom som sänggavlar inte…det var därför jag inte ville betala så mycket för dom…
04-05 Juli 2012 065
Så vad ska jag ha dom till tror ni?? Hihi såklart ska dom ut i trädgården!! Just nu har jag ställt dom på ett ställe…men dom kommer säkert flytta runt med tiden Ler men dom är sååå fina Ler och kommer bli ännu finare när naturen gör sitt jobb med dom!!
06 Juli 2012 053
06 Juli 2012 052
06 Juli 2012 054
06 Juli 2012 055


Från det ena till det andra jag avslutade en väldigt bra bok igår i solstolen…läs den!!! Kvällens boktips
06 Juli 2012 062


Denna härliga sommarkväll avslutade min lilla familj med ett önskemål från dottern…nämligen en Pettson Pannkakstårta såklart!!
06 Juli 2012 060
Hihi inte kan man väl ha en mysigare start på helgen?? Nej det tror jag inte…Hoppas även ni startat helgen på ett bra sätt. Kram Maggi

2 kommentarer:

  1. Va fint det blev med sängavlarna i trädgården, fiffigt! :) Mysig blogg förresten! Halkade in här av en slump när jag googlade pysseltips. :) Ha det gott! /Li

    SvaraRadera
    Svar
    1. ååå vad glad jag blir :) Ja jag blev väldigt nöjd med dom i trädgården...dom va ännu finare i verkligheten än vad dom va på bilden på blocket =) hihi
      Du är sååå välkommen tillbaka!!! Hoppas du hittade några pysseltips :)
      Kram Maggi

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)