28 juli 2012

Tiden går…

och tyvärr börjar min semester gå mot sitt slut…himla tur man har ett jobb man trivs med!!! Ler
Men men jag kommer snart visa er mina fynd från Ullared…det kommer när vi kommit hem…men påtal om tid så ska jag visa er min nya tokfina klocka och armband, klockan från Ullared och Armband från Liseberg köpte även ett turkost armband…
22-27 Juli 2012 174
Idag har vi firat dottern i efterskott, såklart med gofika!! Jag kommer visa bilder så fort jag tömt kameran på tårtan som barnen blev väldigt nöjda med…annars har det inte hänt så mycket idag för här i Göteborg har det varit skitväder hela långa dagen men det har varit ganska skönt att få vila lite från solen och värmen.
Nu är det tack och Godnatt för min del…
Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)