05 juli 2012

Hoppa hage

Inne hos Jotex har det pågått en trevlig rea ett tag nu och där fyndade jag några godbitar för ett tag sen som jag glömt att visa er…en av dem hamnade på dotterns rum och den va ännu finare i verkligheten tycker jag Ler Dottern älskar den och jag älskar att jag hittat ett matta som går att tvätta själv Blinkar hihi
01-03 Juli 2012 062
01-03 Juli 2012 063
Nu hoppas det hage på rummet för fulla muggar!!!
Några av dom andra fynden var…
 86-0726bs92-9895alt298-9782
Visst är det kul när man hittar saker på rea Ler

Idag gjorde jag och en underbar vän en liten loppistur med barnen…så det blev lite smått o gott som jag visar er imorgon…Jag har haft en helt underbar dag…först då loppisen och sen en massa härligt surrande med min vän, lite god mat och en liiiten “Bärdröm” såklart Ler Avslutade kvällen med en härlig långpromenad i den norrländska kvällssolen!! Lovely <3
Nu ska jag fortsätta se Csi och avnjuta ett glas Pepsimax Ler Vardagslyx när barnen somnat.
Kraam
01-03 Juli 2012 016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)