12 juli 2012

Underbar lekplats

Det finns en tjej som jag kikat in många gånger hos sedan jag hittade henne på isa84 Styleroom hon har det mest otroligt färgglada uteplatsen/lekplatsen till sin dotter!!!
Bloggen henne heter Rustaupp kolla in här på hennes ideèr till lekplats…helt otroligt läckert!!! Wow!!! Har lånat bilder från Hennes sida Isa84 på Styleroom Där finns sååå otroligt mcyket fint både ute på lekplatsen och inne i dotterns rum där jag är väldigt sugen på dom fina barngarderoberna…vill nog måla om dotterns befintliga garderober… Ler
369396-lekplats
369401-lekplats
Jag har blivit väldigt sugen på dom färgglada träskivorna…ideèn finna även inne hos Förskoleburken då omålade dock…
201008204018
201008204035
(Bilderna lånade från Förskoleburken)
Mycket smart till billig peng!! Men jag vill nog måla dom som “Rustaupp” bloggen gjort Ler
Kul idé va!?!
Nu ska jag sluta surfa runt få ju så många roliga ideèr så man blir alldeles snurrig…nu ska jag fortsätta sy istället…
Kram Maggi

5 kommentarer:

  1. Gungan var ju helt underbar !
    Trevlig sommar på er.
    MVH Maria J

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du kikade in på min blogg! :)
    Tack för dom fina orden! /emelie

    SvaraRadera
  3. Hej igen! :) jag har köpt tavlan på trend4you.se. Men såg dom inte hade kvar den i sortimentet. Men den går hitta på fler ställen! Googla bara på "never run faster tavla" /Emelie

    SvaraRadera
  4. Kika här http://www.butiksussi.se/rostigt/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du svarar på alla mina frågor..hihi ;)

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)