11 juli 2012

Världens godaste frukostsmoothies

Sommartid startar jag ofta mina dagar med denna enkla med tokigt goda smoothies

1 dl lätt vaniljyoghurt
1 dl lättmjölk
1 dl frusta hallon
07-09 Juli 2012 010
Sen är det ju bara att byta ut bären till din egna favoritfrukt/bär men det är bra om dom är kalla eller frysta Ler Prova och jag lovar du blir fast!! Mums!!

Idag har jag provat att göra 2 nya sorters safter som jag aldrig gjort förr, hittade 2 nya recept i helgen på nätet…berättar mer imorgon…men den ena är redan provsmakad och fick MVG av hela familjen…Och ikväll har symaskinen rullat på och jag har provat sy nåt helt nytt som jag aldrig gjort förr…blev inspirerad inne på en blogg igårkväll…återkommer när jag är klar Blinkar
Nu ska jag försöka komma i säng i bra tid…är hopplös när jag fastnar vid alla roliga pyssel/inredningsbloggar då tickar klockan iväg fram emot 03 ibland…inte bra…så nu säger jag god natt redan klockan 00:30 det ni Ler med tungan ute
Sov Gott/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)