16 juni 2013

Paviljongen

Utanför vår altan hade vi tidigare parasoll ovanför trädgårdsmöblerna men det var lite tråkigt att man inte kunde använda dem vid ev liiite regn eller så…dessutom när solen ligger på som mest blir det väldigt varmt att sitta där och fika eller sola…Så förra året köpte vi en paviljong från Biltema Ler Jag ville ha en i svart smide och denna var perfekt till ett väldigt bra pris dessutom.

Men i år köpte jag dessutom billiga gardiner på Ikea som får agera myggskydd Blinkar och dessutom tillför lite romantisk tusch. Blev helt okej tycker jag…spände upp en gardin per öppning så det gick åt 3 förpackningar gardiner. Gardinerna är uppknutna med vita trädgårdssnören, såna som är slitstarka, eftersom jag kommer vilja ta ner dom till vintern och även kunna tvätta dom… Nu ska jag bara hänga upp ljusslingan som jag köpt…skulle även vilja få upp någon form av krona/lampa i mitten av paviljongen men har inte hittat någon som passar ännu…sedan har jag vitblommiga dynor som ej syns på bilderna och lite blommiga filtar…ska fota någon dag när allt är ute…men tills dess…

Välkomna in i min paviljong Ler

02-03 Juni 2013 058
02-03 Juni 2013 05902-03 Juni 2013 060
02-03 Juni 2013 061

Nu ska jag fortsätta njuta av en lugn söndag och ladda inför 2 nya vabbdagar eftersom även sonen fått vattkoppor nu, så vi får vara hemma och mysa innan det blir jobb 2 dagar för att sedan avnjuta en 7 veckor lång semester Ler Längtar!!!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)