30 juni 2013

Skänk projekt :)

Japp så var ett nytt projekt igång Blinkar jag är ju en sån som alltid måste ha flera projekt igång…haha…på ont och på gott Ler med tungan ute
Men jag har iallafall sökt en äldre typ köpmansdisk med massor av förvaring/lådor…nu är det så att dom tyvärr ofta är rätt djupa och rätt dyra…jag hade en billig jyskskänk efter denna vägg sen tidigare som jag vitmålat för många år sedan…denna var rätt bra djup på så då kom jag på att jag kunde ju köpa en exakt likadan!! Sagt och gjort så efterlyste jag på facebooks köp o sälj och efter en tid fick jag svar från två personer och den ena köpte jag för ynka 200 kronor!!! Så nu står båda efter väggen, ska måla båda i vitt (vår gamla är sliten och den vi köpte har kvistarna trängt igenom färgen på)
22-29 April 2013 02822-29 April 2013 035
ScreenHunter_04 Jun. 26 13.59
Sedan håller jag på att fundera över knoppar/handtag så dom kommer bytas ut…provade några i proslin som jag fyndat på loppis och det blev riktigt bra…men vill nog ha handtag på lådorna… Sedan kom en vän med den briljanta iden att köpa en enda lång skiva att byta ut båda ovansidorna med så ser det verkligen ut som en enda skänk Ler Vill nog även tapetsera inne i skåpen…ja ni hör…1000 tankar och ideer men det blir nog bra på slutet!!!
Amelie colefax o fowlerboheme boråstapeter 350kr rullencolefax and flower
product-large
Så hör ser dom iallafall ut i dagslägen…
23-25 Juni 2013 009
23-25 Juni 2013 01023-25 Juni 2013 012
Nu soooova
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)