19 februari 2013

Drömhandväskan

På vår Londontripp hittade jag verkligen min drömhandväska!!! Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag lova!!!!
Vi var och strosade runt i staden Crawley i ett stort shoppingcentrum och gick förbi en affär som bara skrek “köp mig!!” oj oj oj hela butiken var en enda fröjd för ögat…butikens produkter väskor, smycken m,m gick i underbara färger!! Härliga pastellfärger och lite andra men allt kändes så harmoniskt…jag gick många varv runt i butiken men väskan som jag såg direkt när jag kom in var den som jag ville köpa utan att tveka Ler och så fick det bli!! Så nu pryder denna skönhet min axel  och ingen är stoltare än ägaren själv..hihi…ja ni hör hur koko man kan bli men jag har aldrig varit så nöjd över en handväska Ler med tungan ute
10-12 Februari 2013 020
10-12 Februari 2013 02110-12 Februari 2013 022
10-12 Februari 2013 023
10-12 Februari 2013 024
Har försökt ta flera bilder för att ge väskans färger rättvisa men det är svårt…inga skrikiga färger utan härliga crème/pastelltoner
Kommer visa er lite annat jag shoppade till mig själv när jag kommit mig för att fota det…går lite segt med denna influensa i kroppen…

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)