17 februari 2013

Influensan

Här hemma har hela familjen nu insjuknat i influensan Ledsen det hostas, snoras, varvar feber med frossa, huvudvärk, ledvärk, ingen aptit vill bara sova sova sova…mellan varven inspirationssurfar jag runt lite…vårsolen har nu lyst så fint i 2 dagar och vi har varit sängliggandes så jag drömmer om våren på nätet istället…det enda jag orkar just nu…
Hittade ett tokfint fat som jag såååå väldigt gärna velat ha hittar dom ingen sida för att kunna köpa det på så jag har bett min svägerska kika in som är mer språkmänniska än mig Blinkar men bara kolla vad fint det är!!! hade gjort sig så fint i min tallrikshylla i köket… fatet hittade jag här
keramiek at home_055
Nu ska jag surfa vidare innan det är dags att vila lite igen…kudden blir välanvänd dessa dagar när kroppen säger ifrån…
Förresten har även hittat en fin plansch som gärna får flytta hem till mig…kolla vilken fiiiin Ler
Den heter Blomster – Jonna Fransson
15754435-origpic-33e231.jpg_0_0_100_100_400_560_75
Kram på er

4 kommentarer:

  1. Fy sjutton vad jag tycker synd om er!!! Influensa, usch och fy! Kan inte vara så kul att som sjuk förälder stappla upp och ta hand om de små heller... Ta hand om er! Jättekram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är väl lite tur i oturen att barnen också drabbats vilket gör att dom mest vill ligga o sova eller se film...typ det enda som föräldrarna orkar med....Tack snälla du!!! Kraaam vännen

      Radera
  2. Hejsan!

    Åhh,synd om er!!!!
    Hoppas att ni kommer på benen snabbt igen!

    Vilket sött fat...förstår att du letat...dock lite svårt att fika på kanske ;-)

    Ha en fin dag och krya på er :-)
    Kram//Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Anja :) Hihi ja du tänkte inte fika på det...fast det kanske är praktiskt om fikat ramlar av...man kanske tappar några kilon på det sättet ;) men det skulle pryda min tallrikshylla såååå fint :)
      Kram kram

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)