12 februari 2013

London

Oj vad helgen i London gick fort!!! Det var så dålig uppkoppling på hotellet så därför kunde jag inte blogga nåt under helgen som varit…
Men vilka dagar vi haft Ler underbart!!! Jag kommer berätta mera i slutet av veckan…gör bara ett litet snabbinlägg för att tala om att jag överlevt London och mår toppen Rött hjärta Måste sova för jag har tidig dag imorgon…men jag smygvisar liiite shopping från staden jag tyckte väldigt mycket om!!! London är ju staden för oss tedrickare Ler med tungan ute så denna passar perfekt i vårt “tedrickarhem”
07-09 Februari 2013 232
Idag är jag nog en av få som Inte ätit någon semla..vilken tur för mig att jag inte tycker om semlor…nu laddar vi för mysig Rött hjärta Alla hjärtans dag Rött hjärta istället…underbart när dessa dagar bryter av vardagen Ler eller hur!!!
Hoppas att ni alla mår bra
Kram och God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)